سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرستاری

دکتر انوشه

برای ارتباط با دکتر انوشه می توانید:

اسم ،فامیل،سن،دانشگاه،شهر والدین و مشکلی که دارید را به صورت پیام کوتاه

برای شماره های زیر ارسال کنید .روز بعد با شما تماس می گیرند و  راجع

به مشکلتتان با هم صحبت می کنید:

09122988244

09122893702

09373204029

و پست الکترونیکی دکتر انوشه که به روز به سوالهای شما جواب داده می شود:

Dr.m_anooshe@yahoo.com

و برای پست:تهران ،صندوق پستی 131_16585


حقوق نادیده گرفته شده دانشجویان پرستاری در عرصه

    نظر

دانشجویان پرستاری سال هاست که در سال آخر تحصیلی وارد کارورزی در عرصه می شوند و مانند پرسنل بهداشتی درمانی و پا به پای آنها در نظام سلامت به ارائه خدمت به جامعه مشغول هستند ولی هیچ گونه دریافتی بابت خدمات خود نمی گیرند.


یکی از شعارهای مهم دولت نهم عدالت محوری است که لااقل باید در تمامی وزارت خانه ها و مراکز دولتی به آن عمل شود. پرستاران از جمله اقشاری هستند که دهه ها مورد بی مهری و کم توجهی مسئولین قرار گرفته اند و در تصمیم گیری های کلان اقتصادی اجتماعی و سیاسی غالبا نادیده گرفته شده اند. نتیجه این وضعیت عدم توازن و رشد ناپایدار در نظام سلامت و نارضایتی جامعه از نظام سلامت بوده است.دانشجویان پرستاری نیز در مقایسه با سایر دانشجویان و حتی دانشجویان همرده خود از این بی مهری و کم توجهی بی نصیب نمانده اند و با تبعیض های زیادی در موارد گوناگون روبرو هستند که از جمله آنها می توان به عدم دسترسی مساوی به امکانات و فضاهای آموزشی و محرومیت از حقوق در عرصه اشاره کرد.


دانشجویان پرستاری سالها پیش با ابلاغ آئین نامه آموزشی مربوطه در سال آخر تحصیلی بایستی مانند دانشجویان پزشکی که وارد دوره اینترنی می شوند، وارد کارورزی در عرصه شوند و به طور مستقل تجربه مراقبت از بیماران و ارائه خدمت به مددجویان را بر عهده بگیرند.مراقبت از بیماران نه تنها یک کار پر مشقت به شمار می رود بلکه دانشجویان را در معرض خطرات متعددی از جمله ابتلا به بیماری های مسری قرار می دهد. یکی از خواسته های دانشجویان پرستاری برخورداری از حقوق کارورزی در عرصه است .دانشجویان معتقدند که چون مانند پرسنل بهداشتی درمانی در شیفت های مختلف به ارائه خدمت مشغول هستند باید مانند اینترنها از حقوق مربوطه برخوردار شوند. متاسفانه این خواسته سالهاست که با بی توجهی مسئولین مواجه شده است.


به نظر شما برای رسیدن به این حق قانونی چه باید کرد؟

 

Retro: hooternator@gmail.com


از سوی سازمان نظام پرستاری :

    نظر

کانون پرستاران هنرمند تشکیل می شود

 

 

به مناسبت نزدیکی ایام بزرگداشت مراسم پرستار، کانون پرستاران هنرمند ایران از سوی سازمان نظام پرستاری تشکیل می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری کانون پرستاران هنرمند ایران به منظور شناسایی استعدادهای هنری پرستاران و ایجاد زمینه مناسب برای تعامل و تبادل تجربه های هنری میان پرستاران و هنرمندان تشکیل می شود.

همچنین ثبت نام از تمامی گروههای پرستاری اعم از ( عضو و غیر عضو ) با کلیه گرایشهای هنری امکان پذیر است.

لازم به ذکر است : پرستاران هنرمند می توانند جهت دریافت فرم ثبت نام به دفاتر هیئت مدیره های نظام پرستاری محل اقامت خود در سراسر کشور مراجعه نمایند

 

فرم ثبت نام (pdf)